Vizija, Misija i Ciljevi

Vizija, Misija i Ciljevi

Vizija

Vizija predstavlja široku sliku kojoj neko poduzeće općenito teži. Viziju kao takvu potrebno je različitim instrumentima implementirati u poslovanje, integrirati je u svakodnevne procedure i ono što je najvažnije upoznati radnike, te korisnike usluga sa istom. JP "Vodovod" d.o.o. Bihać, ima viziju da uspostavlja cjeloviti, objedinjeni i učinkoviti sistem javne odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda na području Grada Bihaća.

Želja nam je postati jednim od vodećih preduzeća u djelatnostima javnog vodosnabdijevanja, javne odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda kantona, države, regiona, i biti među prvima u Republici Bosni i Hercegovini po kvaliteti pružanih usluga, te doprinijeti podizanju kvalitete življenja građana na područjima navedenih djelatnosti. 

usmjerenje na kontinuirano pružanje izvrsne usluge razvojem i stalnim unapređivanjem vlastitih tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa, 

kontinuirana, sigurna, ekonomična i kvalitetna usluga vodoopskrbe i odvodnje, 

✓ usmjerenje na principe zaštite okoliša te održivog razvoja,

osiguranje stalnog obrazovanja svih radnika, 

poseban značaj promicanju ekologije prema mladima i povećanje ekološke svijesti od najranije dobi sa ciljem zaštite vodnih resursa, 

poboljšanje kvalitete življenja svih građana Grada Bihaća.

Implementiranje vizije, misije i ciljeva u poslovanje je proces koji traje nekoliko godina, no ukoliko upravo te odrednice vizije, misije i ciljeva budućeg djelovanja pretvorimo u operativne aktivnosti i ciljeve, tada to znači da ono mora počivati na povećanju zadovoljstva svih korisnika usluga i to kroz: 

unapređivanje postupanja u isporuci vode građanima,  

evidentiranjem svih septičkih jama, 

poštivanje načela ekonomičnosti, racionalnosti i svrsishodnosti,

upoznavanje korisnika, šire javnosti i medija sa misijom i vizijom te operativnim aktivnostima i ciljevima u cilju povećanja transparentnosti poslovanja te približavanja istima u cilju stvaranja kvalitetnog odnosa komunikacije i povjerenja uz stvaranje slike socijalno senzibilnog poduzeća.

Misija

Misija JP "Vodovod" d.o.o. Bihać je da vlastitim znanjem i djelovanjem, sadašnjim i budućim korisnicima osigura sigurno, kontinuirano i kvalitetno javno vodosnabdijevanje, higijenski ispravnom i pitkom vodom, visoke kvalitete uz opravdanu cijenu, kao i da obezbijedi odvodnju otpadnih voda u skladu sa važećim ekološkim standardima. 

U tom kontekstu JP "Vodovod" d.o.o. Bihać treba osigurati trajno i kvalitetno obavljanje djelatnosti korištenjem vlastitih tehničkih i ljudskih potencijala, na principima održivog razvoja i stalnog praćenja europskih trendova na području djelatnosti: 

održavati sve objekte i uređaje u stanju funkcionalne sposobnosti uz maksimalno poštivanje zaštite okoliša, održivog razvoja i javnog interesa lokalne zajednice u kojima djeluje,

jačanje sustava kontrole poslovanja uz poštivanje europskih standarda transparentnosti poslovanja,

stalna briga o zadovoljstvu svojih radnika kao i svih korisnika usluga,

pravilno gospodarenje vodnim resursima i osiguravanje sigurnosti i kvalitete u opskrbi vode, odvodnji i pročišćavanju otpadnih voda što čini temelj sadašnjeg i budućeg poslovnog upravljanja Društvom i to u suradnji sa osnivačima.

Uz stalni cilj zaštite voda i okoliša, a time i zaštitu zdravlja i sigurnosti ljudi uz poticanje lokalne zajednice na našem području i potporu šire društvene zajednice, suradnju s bosanskohercegovačkim i europskim institucijama, JP "Vodovod" d.o.o. Bihać stalno unapređuje vodosnabdijevanje, i održavanje savremenih sustava odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda.

Ciljevi

Strateški ciljevi su opći navodi šta se Društvo nada da će ostvariti u planiranom periodu i smatraju se primarnom odlukom kojom se profilira, motivira i kontrolira ponašanje Društva i ukazuje na način kako se trebaju koristiti pojedini resursi (materijalni i nematerijalni) da bi se iskoristile okolnosti za stvaranje željenih rezultata.

Stalni ciljevi preduzeća su:

• Uredno i kontinuirano snabdijevanje građana zdravstveno ispravnom pitkom vodom, odvodnja otpadnih voda i prečišćavanje otpadnih voda,

• Brzo i efikasno otklanjanje kvarova na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži,

• Unapređenje i rekonstrukcija vodovodne i kanalizacione mreže,

• Finansijska stabilnost i neovisnost,

• Učestvovanje u projektima koji imaju za cilj postizanje energijske efikasnosti i zaštite okoliša,

• Smanjenje prosječnog vremena potrebnog za rješavanje zahtjeva kupaca za priključenje na vodovodnu i kanalizacionu mrežu,

• Održavanje  kontinuirane komunikacije sa korisnicima u pogledu identifikacije njihovih zahtjeva, mjerenja zadovoljstva i povjerenja,

• Realizacija svih aktivnosti na ekološki prihvatljiv način,

• Izgradnja povjerenja i partnerskih odnosa sa dobavljačima i ostalim institucijama i saradnicima,

• Timski rad i međusobna komunikacija i povjerenje među uposlenima, za otvoren i nesmetan protok ideja u organizaciji,

• Edukacija uposlenika i praćenje suvremenih trendova razvoja u djelatnosti kojoj pripadamo,

• Stvaranje sigurnog i ugodnog radnog okruženja, kako bi se ostvarili planirani rezultati. 


Kroz postavljenje strateške ciljeve za period 2025. - 2028. godina, planirani su sljedeći pravci za 2025. godinu:

1. Poslovanje Preduzeća mora biti finansijski samoodrživo (obezbijeđenje ekonomske cijene vodnih usluga),

2. Energetska efikasnost,

3. Smanjenje neobračunate vode  (NRW),

4. Smanjenje gubitaka vode i racionalno korištenje sistema odvodnje otpadnih voda,

5. Smanjenje troškova održavanja,

6. Održavanje ili povećanje naplate u svim segmentima vezanih za isto,

7. Zadovoljstvo korisnika kroz sve vidove korištenja komunalnih usluga.


Za realizaciju ovih ciljeva potrebno je postaviti prioritetne aktivnosti poslovanja i zadužiti odgovorne službe za provođenje istih!

 

Područje aktivnosti

Prioriteti

1.   Performanse preduzeća

Zamjena dotrajale vodovodne mreže, priključenje svih korisnika na sistem odvodnje otpadnih voda u zonama u kojima sistem postoji, automatizacija pumpnih i prepumpnih stanica, evidentiranje imovine i formiranje knjige stalnih sredstava, proširenje daljinskog očitanja mjernih uređaja i obnova opreme;

2.   Performanse zaposlenika

Postići optimalan broj zaposlenih, sistematizirati i popuniti kvalitetnim kadrom nedostajuća radna mjesta u skladu sa razvojem i potrebama preduzeća, postići maksimalnu iskorištenost radnog vremena, kontinuirana edukacija zaposlenih, uvođenje DMS-a (document menagment system,izrada i usklađivanje radnih procedura u okviru oba Sektora.

3.   Pružanje usluga

Kontinuirano i kvalitetno pružanje usluga opskrbe pitkom vodom, odvodnje I prečišćavanja otpadnih voda.

4.   Operativno upravljanje

Organizaciju preduzeća ustrojiti na način da osigura brz protok informacija u cilju pravovremene reakcije, da se odgovori na svaki zahtjev korisnika.

5.   Upravljanje imovinom

Evidentirati postojeću imovinu, koja nije predana Preduzeću na upravljanje I odražavanje, te izvršiti usporedbu sa postojećom evidentiranom, a sve u saradnji sa Osnivačem.

6.   Očitanje, fakturisanje I naplata

Raditi na proširenju daljinskog očitanja vodomjera i koristeći sve zakonom dozvoljene mjere, raditi na unapređenju naplate.

7.   Finansijske performance

Povećanje prihoda kroz usklađivanje cijena vodnih usluga; evidentiranje troškova po mjestu nastanka, smanjenje troškova električne energije, smanjenja troškova zaposlenih.

8.   Smanjenje neprihodovane vode

Nastaviti aktivnosti na otklanjanju kvarova i ilegalnih priključa u cilju smanjenja gubitaka.

9.   Kapitalna ulaganja

Automatizacija pumpnih i prepumpnih stanica, unapređenje telemetrije, ugradnja radijskih modula na mjerače protoka, učešće u sufinansiranju i realizaciji projekata koje raspisuju viši nivoi vlasti.

10. Odnosi sa osnivačem

Poštivanje odredaba Ugovora o pružanju javnih usluga, konitunuirana saradnja na zajedničkim ulaganjima i projektima

11. Energetska efikasnost

Smanjenje troškova električne energije, kroz automatizaciju pumpnih stanica u skladu sa mogućnostima



  • Podijeli