Poštovani potrošači,
JP "Vodovod" d.o.o. Bihać formiralo je "Komisiju za reklamacije", koja se bavi uslovima i načinu reklamacije računa za utrošenu vodu i odvođenje otpadnih voda, na osnovu pismenih reklamacija (zahtjeva korisnika usluga).
Korisnik usluge ima pravo na reklamaciju za ispostavljeni račun, a sama reklamacija ne mijenja rok za plaćanje računa.
● Reklamacije se podnose pisanim putem 15 dana od prijema računa za protekli mjesec, lično u Službi za odnose sa korisnicima JP "Vodovod" d.o.o. Bihać, ili elektronskim putem.
Ako dolazite lično u preduzeće adresa je: Ivana Frane Jukića 13, a ako se obraćate elektronskim putem naša e-mail adresa je: vodovod@vodovod-bihac.ba
● Komisija za reklamacije, nakon prijema reklamacije ispitat će njenu osnovanost i korisniku usluga dostaviti pismeni odgovor.
Obrazac Izjave za reklamacije putem elektronske pošte (fizička i pravna lica), možete direktno preuzeti klikom na link ispod.